Všeobecné obchodné podmienky
Základné informácie o obchodníkovi/poskytovateľovi služieb:
Obchodné meno: Denisa Petrášová
Sídlo: Baníkova 473/2
841 04 Bratislava-Karlova Ves
Slovenská republika
IČO: 56290772
DIČ: 1122401324
IČ DPH: neplatca
E-mail: dpetrasova@gmail.com
telefón: +421 903 834 141
web: www.denisapetras.sk
(ďalej ako „Poskytovateľ“)
1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) rámcovo upravujú práva a povinnosti Poskytovateľa a každej fyzickej alebo právnickej osoby, s ktorou Poskytovateľ uzatvára kúpnu zmluvu, predmetom ktorej je kúpa ním ponúkaného tovaru a služieb, vrátane vecí s digitálnym obsahom, a to najmä digitálnou formou alebo prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku (napr. prostredníctvom online objednávky alebo prostredníctvom elektronickej pošty). Odchýlne dojednania v zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP.
1.2 Ustanovenia VOP, z ktorých jednoznačne vyplýva, že sa týkajú spotrebiteľa a sú určené k jeho zvýšenej ochrane v zmysle právnych predpisov Slovenskej republiky, sa nevzťahujú na zmluvné vzťahy uzatvorené s fyzickou alebo právnickou osobou konajúcou v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len „podnikateľ“).
1.3. Objednávateľ je povinný pred odoslaním objednávky oboznámiť sa s týmito VOP. Objednávateľ má právo kontaktovať Poskytovateľa v prípade akýchkoľvek nejasností vyplývajúcich z týchto VOP. Objednávateľ odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa s VOP oboznámil a že porozumel ich obsahu.
1.4. Poskytovateľ môže tieto VOP jednostranne meniť. O zmenách VOP bude Objednávateľ informovaný prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailom), pokiaľ k zmene VOP dôjde v priebehu trvania zmluvy a zmena VOP sa bude priamo dotýkať jeho práv a povinností vyplývajúcich zo Zmluvy. Zmenené VOP budú zároveň zverejnené aj na webovej stránke Poskytovateľa.
1.5. Na úpravu vzťahov neupravených Zmluvou ani týmito VOP, sa použijú ustanovenia všeobecných právnych predpisov Slovenskej republiky, najmä Občianskeho zákonníka alebo Obchodného zákonníka v prípade, ak je zmluva uzatvorená s podnikateľom.
1.6. Všetky Produkty (kurzy, webináre, programy, doplnky stravy a pod.), či už kompletné alebo aj ich jednotlivé časti v online verzii alebo naživo, mentoringové programy a pod. neslúžia na vzdelávacie účely a neslúžia ako náhrada funkčnej a/alebo klasickej medicíny, odbornej psychologickej, psychiatrickej alebo terapeutickej starostlivosti, diagnostiky či liečby. Produkty a služby Poskytovateľa neslúžia a nie sú ani určené ako lieky (Poskytovateľ žiadne lieky ani liečbu nepredpisuje a neurčuje), nenahrádzajú lieky predpísané a užívané Objednávateľom a Objednávateľ je povinný pred kúpou akéhokoľvek Produktu vopred konzultovať so svojim lekárom alebo iným odborníkom, či konkrétny Produkt je možné užívať v kombinácii s liekmi, predpísanou liečbou a celkovo s prihliadnutím na zdravotný stav Objednávateľa.
1.7. Produkty a služby Poskytovateľa sú orientované na osobný rozvoj, nenahrádzajú zdravotnú ani inú odbornú starostlivosť, nenahrádzajú ani psychologické, psychiatrické a iné odborné terapie a vyšetrenia, a nemôžu byť za tieto ani považované.
1.8. Poskytovateľ nevyžaduje žiadne údaje o zdraví a zdravotnom stave Objednávateľa, za svoj zdravotný stav zodpovedá Objednávateľa; Poskytovateľ sa informuje o konkrétnych ťažkostiach Objednávateľa výlučne v súvislosti s jeho výberom Produktov z ponuky Poskytovateľa. Produkty majú informačný charakter, sú všeobecného charakteru (určené širokému okruhu osôb) a nezohľadňujú osobitné požiadavky a potreby tohto ktorého Objednávateľa. V prípade akékoľvek podozrenia ohľadom svojho zdravotného stavu alebo pociťovaní pochybností, je Objednávateľ povinný poradiť sa najskôr so svojím lekárom alebo iným odborníkom. Denisa Petrášová nenesie akúkoľvek zodpovednosť za zdravotný stav účastníkov pred, počas alebo po užívania zakúpeného Produktu. V prípade, ak zdravotný stav Objednávateľa neumožňuje užívanie Produktu (celkom alebo čiastočne), bez ohľadu na to, či sa tak stalo pred kúpou Produktu alebo až po jeho kúpe, táto skutočnosť nezakladá nárok Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí, a ani iný nárok finančného alebo nefinančného charakteru.
2. DEFINÍCIA POJMOV A POUŽITÝCH VÝRAZOV
2.1. Autorský zákon – zákon č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov.
2.2. Digitálne plnenie – je digitálny obsah a digitálna služba.
2.3. Digitálny obsah – údaje, ktoré sa vytvárajú a dodávajú Objednávateľovi v digitálnej forme.
2.4. Digitálna služba – najmä služba, ktorá Objednávateľovi umožňuje vytvárať, spracúvať alebo uchovávať údaje v digitálnej forme alebo mať k takýmto údajom prístup. Poskytnutie služby alebo prístup k Produktu nevyžaduje osobitné požiadavky na software alebo hardware Objednávateľa.
2.5. E-book – kniha v elektronickom formáte, ktorú možno čítať napríklad na počítači alebo čítačke alebo tablete.
2.6. Facebooková skupina – skupina užívateľov sociálnej siete vytvorená za účelom súčasného poskytovania služieb Poskytovateľom (napr. mentoring).
2.7. Klub – skupina Objednávateľov vytvorená pre účely súčasného poskytovania služieb Poskytovateľom (napr. mentoring).
2.8. Konzultácie – konzultácie týkajúce sa otázok priepustného čreva, intolerancií a alergií a celkového posilnenia imunity a zlepšenia zdravia človeka poskytované online cez Skype, WhatsApp, Messanger, Google Meet, Zoom alebo iných platforiem umožňujúcich volanie prostredníctvom internetového pripojenia. Konzultácie majú informačný (všeobecný) charakter, nie sú poskytovaním zdravotnej ani inej odbornej starostlivosti, túto nenahrádzajú a nemožno ju za ňu za žiadnych okolností považovať.
2.9. Mentoring – najmä podpora, vedenie, asistencia a informačné konzultácie v oblasti zdravia, zdravej výživy, produktoch pri alergiách a intoleranciách, imunity a pod.
2.10. Občiansky zákonník – zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov.
2.11. Obchodný zákonník – zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
2.12. Objednávateľ – fyzická alebo právnická osoba, s ktorou Poskytovateľ uzatvára zmluvu, predmetom ktorej je dodanie tovaru a služieb ponúkaných Poskytovateľom
2.13. Online kurz – výukový program, v rámci ktorého Objednávateľ po zaplatení poplatku získa prístup ku kurzu vo forme videí, článkov a podobne.
2.14. Produkt – tovar alebo služby poskytované Poskytovateľom, najmä e-knihy, online kurzy, webináre, mentoring, konzultácie a pod. Na webovej stránke Poskytovateľa sú pri každom jednotlivom Produkte uvedené jeho hlavné vlastnosti, aktuálne platná cena vrátane DPH, ceny o prípadných nákladoch spojených s balením a dodaním, prípadne zľavy.
2.15. Spotrebiteľ – objednávateľ – fyzická osoba nepodnikateľ, ktorý neuzatvára zmluvu s Poskytovateľom v rámci podnikania alebo v súvislosti s ním.
2.16. Webinár – online forma vzdelávania alebo prezentácie zamerané na poskytovanie všeobecných informácií týkajúcich sa otázok priepustného čreva, intolerancií a alergií a na celkové posilnenie imunity a zlepšenia zdravia človeka, ktorá prebieha v reálnom čase cez internet. Webinár má informačný (všeobecný) charakter, nie je poskytovaním zdravotnej ani inej odbornej starostlivosti, túto nenahrádza a nemožno ho za ňu za žiadnych okolností považovať.
2.17. Webová stránka poskytovateľa – denisapetras.sk. Webová stránka poskytovateľa je funkčná pre najnovšie a najpopulárnejšie (najrozšírenejšie) webové prehliadač (Google Chrome, Safari, Microsoft Edge a pod.), u iných prehliadačov alebo pri starších verziách uvedených prehliadačov nie je funkčnosť webovej stránky zaručená.
2.18. Zákon o ochrane spotrebiteľa – zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
2.19. Zmluva – kúpna alebo spotrebiteľská kúpna zmluva uzatvorená medzi Poskytovateľom a Objednávateľom spotrebiteľom, predmetom ktorej je kúpa produktov a služieb Poskytovateľa, vrátane vecí s digitálnymi prvkami.
UZATVORENIE ZMLUVY
2.20. Predmetom Zmluvy je záväzok Poskytovateľa dodať Objednávateľovi ním objednaný Produkt a záväzok Objednávateľa zaplatiť za Produkt dohodnutú cenu.
2.21. Objednávateľ môže vykonať objednávku vyplnením objednávkového Nákupného formulára na webovej stránke Poskytovateľa (ďalej aj ako „formulár“) alebo individuálnym kontaktovaním Poskytovateľa prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailom), telefonicky alebo iným spôsobom dohodnutým s Poskytovateľom.
2.22. Objednávateľ je povinný pri uzatváraní Zmluvy uvádzať úplné, pravdivé a správne údaje. Pokiaľ pri jednaní o uzatvorenie Zmluvy alebo po jej uzatvorení vyjde najavo, že údaje, ktoré boli podkladom pre uzatvorenie Zmluvy, nie sú úplné, pravdivé a správne, je Poskytovateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Objednávateľ v celom rozsahu zodpovedá za správnosť, úplnosť a aktuálnosť všetkých informácií a údajov ním uvádzaných vo formulároch a osobnom účte Objednávateľa zriadeného na webovej stránke Poskytovateľa.
2.23. Pred odoslaním objednávky je Objednávateľovi povinný skontrolovať správnosť a úplnosť údajov, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle Objednávateľ Poskytovateľovi kliknutím na tlačidlo „OBJEDNÁVAM S POVINNOSŤOU PLATBY“. Podmienkou pre odoslanie objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov vo formulári a potvrdenie Objednávateľa o tom, že sa oboznámil s týmito VOP a súhlasí s nimi.
2.24. Pred kliknutím na tlačidlo „OBJEDNÁVAM S POVINNOSŤOU PLATBY“ má Objednávateľ právo rozhodnúť sa a zvoliť, či súhlasí s poskytnutím služby alebo s dodaním digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy. V prípade ak Objednávateľ udelí súhlas s/so:
- začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, tak Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po úplnom poskytnutí služby stráca právo na odstúpenie od Zmluvy,
- dodávaním digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, tak Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že začatím dodávania digitálneho obsahu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy.
V prípade, ak Objednávateľ neudelí súhlas podľa predchádzajúcej vety, Poskytovateľ dodá Objednávateľovi Produkt až po márnom uplynutí lehoty na odstúpenie od Zmluvy.
2.25. Potvrdením objednávky formou kliknutia na tlačidlo s označením „OBJEDNÁVAM S POVINNOSŤOU PLATBY“ Objednávateľ:
- potvrdzuje vedomosť o cene Produktu a súhlas s jej výškou, spôsobom zaplatenia,
- potvrdzuje výber Produktu,
- potvrdzuje, že bol oboznámený s hlavnými vlastnosťami Produktu, podmienkami a lehotami týkajúcimi sa dodania Produktu,
- záväzne potvrdzuje vedomosť a súhlas s tým, že zaslaním objednávky dochádza z jeho strany k záväznému návrhu na uzatvorenie Zmluvy, ktorý môže byť odvolaný len po splnení podmienok ustanovených zákonom alebo uvedených v týchto VOP,
- vyslovuje súhlas s týmito VOP a s Ochranou osobných údajov (GDPR
2.26. Zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky Poskytovateľom, a to odoslaním Potvrdenia o prijatí objednávky na emailovú adresu Objednávateľa
2.27. Po doručení objednávky je možné údaje v objednávke meniť len so súhlasom Poskytovateľa.
3. CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1. Cena Produktu je uvedená na webovej stránke Poskytovateľa. Uvedená cena je pevná a konečná a zahŕňa aj DPH.
3.2. Náklady v súvislosti s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku (internet, telekomunikačné poplatky a pod.) nie sú zahrnuté v cene Produkty a tieto znáša Objednávateľa sám. Kúpa Produktov nevyžaduje použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie so zvýšenou sadzbou.
3.3. Cenu Produktu je možné uhradiť bezhotovostným prevodom na účet Poskytovateľa vedený v Československej obchodnej banke, a.s., IBAN: SK70 7500 0000 0040 3442 6569.
3.4. Cenu Produktu je možné uhradiť bezhotovostne platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány.
3.5. Cena Produktu bude fakturovaná elektronickou faktúrou, ktorá bude zasielaná Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu objednávateľa uvedenú v objednávke vo formáte *pdf, s čím objednávateľ potvrdením objednávky súhlasí.
3.6. Poskytovateľ vyžaduje zaplatenie ceny Produktu vopred.
3.7. V prípade, ak cena Produktu nebude zaplatená (pripísaná na účet Poskytovateľa) ani do 10 dní od doručenia objednávky, objednávka sa bez potreby akéhokoľvek právneho úkonu zrušuje a Poskytovateľ nemá povinnosť objednaný Produkt Objednávateľovi dodať. Takéto konanie Poskytovateľa sa nepovažuje za porušenie jeho povinností a nezakladá Objednávateľovi žiadne právo majetkového alebo nemajetkového charakteru (vrátane nároku na náhradu škody, primeraného finančného zadosťučinenia a pod.).
3.8. Poskytovateľ umožňuje pri konkrétnych Produktoch (napr. online kurz, mentoring) možnosť zaplatenia ceny tohto produktu v 2 (dvoch) alebo viacerých mesačných splátkach. Poskytovateľ po zaplatení dohodnutej mesačnej splátky sprístupní Objednávateľovi obsah Produkt len čiastočne, celý obsah Produktu bude Objednávateľovi sprístupnený až po zaplatení ceny tohto Produktu v plnej výške. V prípade, ak Objednávateľ nezaplatí dlžnú splátku ceny Produktu ani v dodatočnej lehote 15 (pätnásť) dní odo dňa jej splatnosti, je Poskytovateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť a zvyšný obsah Produktu Objednávateľovi nesprístupniť. V takomto prípade nemá Objednávateľ právo na vrátenie zaplatenej splátky (splátok) ceny Produktu, nakoľko táto sa považuje za cenu obsahu Produktu sprístupneného Objednávateľa do doby odstúpenia od Zmluvy.
4. DODACIE PODMIENKY
4.1. Na e-mail Objednávateľa budú po zaplatení ceny Produktu zaslané prihlasovacie údaje (užívateľské meno a heslo) spolu s hypertextovým odkazom na prihlásenie sa na webovej stránke Poskytovateľa. Produkt sa považuje Objednávateľovi za odovzdaný/sprístupnený dňom doručenia prihlasovacích údajov.
4.2. Prihlasovacie údaje Objednávateľa sú neprenosné a Objednávateľ je povinný ich chrániť pred stratou, zničením, znefunkčnením, alebo poškodením. V prípade, ak dôjde k strate, zničeniu, znefunkčneniu, odcudzeniu, zneužitiu alebo použitiu prihlasovacích údajov treťou osobou, je Objednávateľ povinný o tom bezodkladne informovať Poskytovateľa, inak zodpovedá za škodu tým spôsobenú.
4.3. Objednávateľ nesmie svoje prihlasovacie údaje poskytnúť, sprístupniť, zverejniť alebo iným spôsobom umožniť ich použitie alebo zneužitie treťou osobou, inak zodpovedá za škodu tým spôsobenú. Ak Objednávateľ túto povinnosť poruší, je Poskytovateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť a neumožniť mu nové prihlásenie a prístup k Produktom na webovej stránke Poskytovateľa.
4.4. Objednávateľ je povinný bezodkladne informovať Poskytovateľa v prípade neoprávneného použitia alebo zásahu do jeho osobného účtu treťou osobou, inak zodpovedá za škodu tým spôsobenú.
5. VÝHRADA VLASTNÍCTVA AUTORSKÉ PRÁVA K PRODUKTOM
5.1. Produkty Poskytovateľa sú autorskými dielami, ktoré sú predmetom autorského práva a sú chránené najmä Autorským zákonom.
5.2. Zaplatením ceny Produktu Objednávateľ nenadobúda právo (licenciu) toto dielo použiť (§ 19 Autorského zákona), najmä nemá právo Produkty reprodukovať, prenášať, sprístupňovať, kopírovať, verejne alebo iným spôsobom šíriť a pod. Zaplatením ceny Produktu neprechádzajú na Objednávateľa žiadne majetkové a ani iné práva autora k predmetnému Produktu.
5.3. Objednávateľ nesmie udeliť súhlas na použitie Produktu tretej osobe.
5.4. Za neoprávnené použitie Produktov sa v zmysle Autorského zákona nepovažuje jeho použitie podľa § 37 až 57 Autorského zákona (§64d Autorského zákona).
5.5. Objednávateľ berie na vedomie, že neoprávnené použitie Produktov zakladá právo Poskytovateľa na ochranu podľa § 60 Autorského zákona, v rámci ktorej má Poskytovateľ, okrem iného, právo uplatniť si voči Objednávateľovi aj nárok na náhradu škody, náhradu nemajetkovej ujmy ako aj nárok na vydanie bezdôvodného obohatenia. Zároveň neoprávnené použitie Produktov môže naplniť skutkovú podstatu trestného činu porušovania autorského práva.
5.6. Počas konania kurzov, webinárov, on-line poradenstva alebo iných on-line služieb poskytovaných Poskytovateľom, nesmie byť z týchto bez súhlasu Poskytovateľa vyhotovený žiaden obrazový, zvukový alebo obrazovo-zvukový záznam. Porušenie tejto povinnosti Objednávateľom zakladá právo Poskytovateľa zrušiť prístup Objednávateľa k Produktu, a neumožniť mu nové prihlásenie a prístup k Produktom na webovej stránke Poskytovateľa.
6. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ZÁRUKA
6.1. Zodpovednosť za vady, záruka za akosť a práva a povinnosti z nich vyplývajúce, sa riadia platnými právnymi predpismi. Poskytovateľ neposkytuje záruku podľa prísnejších zásad ako ustanovujú predpisy Slovenskej republiky.
6.2. Poskytovateľ zodpovedá za vady, ktoré má Produkt v čase jeho sprístupnenia Objednávateľovi a/alebo ktoré vzniknú počas trvania záruky.
6.3. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa sprístupnenia Produktu; táto záruky sa vzťahuje výslovne na spotrebiteľské kúpne zmluvy. V prípade obchodnoprávneho vzťahu medzi Poskytovateľom a Objednávateľom sa záruka spravuje najmä ustanoveniami Obchodného zákonníka.
6.4. Záruka sa nevzťahuje na:
- vady, ktoré sa prejavili po uplynutí doby uvedenej v bode 6.3. VOP,
- vady Produktu, do ktorého bolo neoprávnene zasiahnuté Objednávateľom alebo treťou osobou,
- vady, ktoré neboli vytknuté/uplatnené v zákonnej lehote.
6.5. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť, ak obsah Produktu nie je Objednávateľovi prístupný z dôvodov, za ktoré Poskytovateľ nezodpovedá (napr. nedostupnosť internetovej/webovej stránky Poskytovateľa, nedostupnosť platobných systémov z technických dôvodov a pod.). Dočasná nedostupnosť Produktu z dôvodov, za ktoré Poskytovateľ nezodpovedá, nezakladá nárok Objednávateľa na náhradu škody alebo akýkoľvek iný nárok peňažnej alebo nepeňažnej povahy.
6.6. V prípade, že sa preukáže, že reklamovaná vada súvisí s vyššie uvedenými skutočnosťami, bude Poskytovateľom zamietnutá.
6.7. Objednávateľ je povinný uplatniť práva zo záruky bezodkladne po zistení vád a tieto oznámiť Poskytovateľovi bezodkladne od ich zistenia, a to prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu: dpetrasova@gmail.com alebo na adresu sídla Poskytovateľa uvedené v úvodnej časti týchto VOP. Objednávateľ je povinný v písomnom oznámení o vadách uviesť najmä popis vady a ako sa prejavuje.
6.8. Poskytovateľ je povinný najneskôr do 30 dní od doručenia oznámenia o vade rozhodnúť o oprávnenosti reklamácie objednávateľa.
6.9. Ak má produkt vadu, ktorá je odstrániteľná, má Objednávateľ právo, aby ju Poskytovateľ v primeranej lehote a bezplatne odstránil.
6.10. Objednávateľ má právo na zľavu z ceny Produktu alebo právo od Zmluvy odstúpiť, ak
- Poskytovateľ neodstránil vadu v dohodnutej lehote,
- Poskytovateľ odmietol odstrániť vadu z dôvodu, že jej odstránenie nie je možné alebo by si vyžadovalo neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti veci,
- Produkt má rovnakú vadu napriek vykonanej oprave alebo výmene veci,
- vada Produktu je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z ceny Produktu alebo odstúpenie od Zmluvy,
- Poskytovateľ vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že Poskytovateľ vadu Produktu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre Objednávateľa.
6.11. Objednávateľ, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu, má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Poskytovateľa na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia, má Objednávateľ spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov. Orgánom alternatívneho riešenia sporov v danom spore je Slovenská obchodná inšpekcia. Návrh na začatie alternatívneho sporu možno podať prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA
7.1. Poskytovateľ sa nezaviazal dodržiavať žiaden osobitný kódex správania sa
8. ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU
8.1. Zmluvné strany zodpovedajú za škodu, ktorú spôsobia porušením svojich povinností.
9. ZÁNIK ZMLUVY
Splnenie
9.1. Zmluva zaniká dňom splnenia a vysporiadania všetkých práv, povinností a nárokov zmluvných strán z nej vyplývajúcich.
Dohoda
9.2. Zmluvu je možné ukončiť dohodou zmluvných strán, a to ku dňu určenému v dohode.
Odstúpenie od zmluvy
9.3. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní od uzavretia Zmluvy.
9.4. Objednávateľ nemá právo odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je a) poskytnutie služby na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo b) dodanie digitálneho obsahu, ktorý Poskytovateľ dodáva inak, ako na hmotnom nosič, ak
a) došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom Objednávateľa, ak Objednávateľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby ,
b) dodávanie digitálneho obsahu začalo a Objednávateľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, ak Objednávateľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu,
c) z ďalších dôvodov, o ktorých to ustanovuje zákon, najmä Zákon o ochrane spotrebiteľa.
9.5. Objednávateľ informuje Poskytovateľ o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy jednoznačným vyhlásením, napr. listom zaslaným poštou alebo e-mailom na adresu dpetrasova@gmail.com. Na tento účel môže použiť Objednávateľ tento vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy: Stiahnuť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
9.6. Lehota na odstúpenie od Zmluvy je zachovaná, ak oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy bude Objednávateľom odoslané pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
9.7. Po odstúpení od Zmluvy budú Objednávateľovi vrátené všetky platby, ktoré Objednávateľ uhradil v súvislosti s uzavretím Zmluvy, vrátane nákladov na doručenie. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký použil Objednávateľ pri platbe ceny Produktu.
9.8. Ak Objednávateľ požiadal o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, má povinnosť uhradiť Poskytovateľovi cenu za skutočnej poskytnuté plnenie do dňa, kedy oznámil Poskytovateľovi svoje rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.
9.9. Odstúpením od zmluvy zo strany Objednávateľa nezanikajú práva a povinnosti, ktoré vznikli v dôsledku porušenia zmluvy, a to najmä právo nárok na náhradu ujmy, zmluvnej pokuty a iných sankcií.
10. SPRACÚVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
10.1. Osobné údaje objednávateľa sú Poskytovateľom spracovávané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zásady spracúvania osobných údajov Poskytovateľom sú dostupné na webovom sídle Poskytovateľa: https://www.denisapetras.sk/ochrana-sukromia/.
11. ZÁVEREĆNÉ USTANOVENIA
11.1. Tieto VOP sú účinné odo dňa 1.1.2025
11.2. Ak sa stane niektoré ustanovenie týchto VOP neplatné alebo neúčinné, na platnosť a účinnosť ostatných ustanovení to nemá vplyv.